Szállítási és fizetési információk

Szállítás

A házhozszállítást az MPL, DPD vagy GLS futárszolgálat végzi. 

Házhozszállítást jelenleg csak Magyarországon belül vállalunk.

A házhozszállítási idő 2-5 munkanap, és Magyarország területén belül ingyenes.

Fizetés

ELŐRE UTALÁS
A megrendelt termék ellenértéke átutalással is kiegyenlíthető. Ebben az esetben a rendelést visszaigazoló e-mailben elküldök minden információt (név, számlaszám, számlavezető bank, közlemény), ami alapján át lehet utalni a rendelés összegét. Amint a pénz megérkezik a bankszámlára, e-mailben elküldöm a számlát (ami természetesen további fizetési kötelezettséget nem jelent), és a csomagot 2-5 munkanapon belül eljuttatom a megadott címre.

 

UTÁNVÉT
Ebben az esetben a megrendelt termék(ek) vételárát a csomag átvételekor, közvetlenül a futárnak kell kifizetni.

PAYPAL
Előnye, hogy a PayPal – hasonlóan a kereskedelmi bankokhoz – biztonságosan kezeli az információnkat. Az adatok erősen titkosított rendszerben (SSL, https) vannak kezelve.

Ha már van PayPal fiókod, a regisztrációkor megadott e-mail címet és jelszót szükséges megadni a fizetéshez. A PayPal fiókhoz társított bankkártyával egyenlíthető ki az összeg.

Ha nincs még PayPal fiókod, akkor is fizethetsz egyszerűen a dombornyomott VISA, MasterCard, American Express, Discover bankkártyáddal. A megrendeléskor megadott adatok automatikusan megjelennek az űrlapon.

Bankkártyás fizetéskor a következő adatokat kell megadni:

  • Country: Az ország, ahol a bankkártyát kiállították.
  • Card Number: A bankkártya száma.
  • Expiration Date: A bankkártya lejárati ideje hh/éé sorrendben, ahogy ezt általában a bankkártyán is megadják.
  • CSC: A kártya hátoldalán található háromjegyű biztonsági kód (az aláírás mező felett jobbra).
  • First name: Keresztnév
  • Last name: Vezetéknév
  • Address line 1: Cím (utca, házszám, ajtó stb.)
  • Address line 2 (optional): Ez a mező csak arra szolgál, ha az első sorba nem fértek volna ki a címadatok. Ez az egyetlen nem kötelezően kitöltendő mező.
  • City: Város
  • State / Province / Region: Állam, tartomány, régió
  • Postal code: Irányítószám
  • Telephone: Azt a telefonszámot érdemes megadni, amelyen a bank el tud érni, ha mégis probléma adódna. (Ne felejtsd el megadni az országkódot és a körzetszámot, pl +36301112222)
  • E-mail: Az itt megadott e-mail címre érkezik a visszaigazolás a fizetésről.

A címadatokat érdemes itt még egyszer ellenőrizni.

Ha az összes mezőt kitöltötted, nyomd meg a “Review and Continue” gombot. Itt még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat, a fizetendő összeget és a megrendelt termékeket.

Ha mindent rendben találsz, hagyd jóvá a tranzakciót. Pillanatokon belül e-mailben értesítenek a sikeres tranzakcióról, ezzel egy időben mi is megkapjuk az értesítést a sikeres fizetésről, és elkezdjük a megrendelés feldolgozását. A fizetésnek ez a leggyorsabb és legolcsóbb módja.

Ha azonban mégsem sikerül a tranzakció, vagy nem érted valamelyik hibaüzenetet, minden további nélkül visszatérhetsz a honlapunkra oly módon, hogy az oldal alján található „Cancel and return to Wellnessgate.hu” linkre kattintasz – azaz megszakítom és visszatérek aWellnessgate.hu-ra. Ha ezt teszed, akkor úgy folytatódik a megrendelési folyamat, hogy a PayPal jelzi a fizetés sikertelenségét, és felajánlja, hogy újból próbálkozz. Itt újra választhatsz a PayPal fizetés vagy a többi fizetési lehetőség közül.